C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En helg i Tällberg

Publicerad 2008-08-31 20:07:05 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter en helg på spa i tällberg och jag är super trött men oj va skoj det har varit :D Har festat tre nätter i rad..:P inatt kom jag i söng vid halv fem, då orkade inte jag men en hel del av oss festade vidare..

Har egentligen inte hänt så mkt, vi har haft en konferans, varit ute och åkt ribbåt och badat massor... Jag och Susanna badade mkt bubbelpool.. Det är ju så skönt.. :D På kvällarna bjöds det på trerättermiddag och vin.. Igår kväll var det även lite dans efter maten.. Jäklar va skoj vi hade!! Fanns inte så mkt att göra i själva Tällberg, det var väldigt litet men det behövdes inte mer.. Vi var ett gäng som gick ner på byn en dag och fikade lite men mer har det inte varit :D Men nu är jag jätte tröttt för denna helgen har däremot inte bjudit på så mkt sömn :P Det var det lätt värt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela