C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Hål i öronen på hundar?!?! Helt otroligt..,

Publicerad 2008-04-24 21:55:26 i Allmänt,

Nu får det snart vara nog, när ska folk vakna upp och inse att det är djur dom handskas med och inte leksaker ellerr accesoarer!?!? Blir så jävla arg när jag läste det här om att de har börjat tagit hål i öronen på hundar nu.. det räcker väl fan med alla kläder och skit de ska tvinga på dem? Eller skor?? Jag emnar vilken hund behöver skor.. Det värsta är att det endast är för ägarens intresse för mode.. helt sjukt!!! Kan inte hundar bara få vara som de är.. Det är då de är sötast och finast och inte ser ut som små dockor.. Det som skrämmer mest är ju att det bara blir värre och värre.. De ska helst ha en väska som matchar pälsen också.. Som att de bryr sig... Dom har väl ben att gå på.. Och glöm heller inte att de måste ha en liten hatt som matchar väskan helst..:S Nej jag blir så jävla irriterad på sånt där folk... Köp en docka och klä upp istället då!!!!!!!!!!!

http://www.expressen.se/husdjur/1.1135235/hundar-med-oronhangen

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-24 22:15:54

Men herregud!! Hål i öronen? :S Vore nog smart om dom började förbjuda en del saker för detta kan nog gå ungefär hur långt som helst. Finns ju t.o.m små vagnar o dra dom i nu. Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta :P

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-24 23:25:15

haha nej känns inte som han skulle uppskatta de :P Inte mina små troll heller för den delen. Nej usch o fy för sånt!

O de med vidrigt folk förklarar ja när i ses :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-04-27 01:33:22

Tack så jätte mkt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela