C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Girlsnight

Publicerad 2008-04-10 22:22:31 i Allmänt,

Dags för lite uppdatering från min sida kanske men jag orkar inte ta hela veckan.. Men vad som bör nämnas är att jag och Hanna faktiskt lyckades klämma in en fika ihop..:)  vilket inte hör till vanligheterna nuförtiden :S Skräll att det blev Waynes för oss men de va mys och bara sitta och tjata och skratta :)
image123












Igår hade jag och Mia en helkväll kan man lungt säga..:) Först var vi och käkade nachos på mat och muffins, eller ja vi mer slängde i oss för att vi skulle hinna till bion som började tio över sex.. Men vi hann så det köptes biljetter till "27 dresses".. Efter en massa knas i kassan sjönk vi ner i biofåtöljerna, de va en okej tjejfilm men kanske inte mer än så :P Efter filmen var kände ingen av oss för att åka hem så i gick till "Lilla sicilien" och drack lite te och kaffe... haha och efter de förflyttade vi oss till score satt där en sväng innan vi drog hem till G och F..:P Var verkligen en toppen kväll med både skratt och gnäll :D Vinkväll den 18:e sattsar vi på nu....:)
image124


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela