C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kickoff

Publicerad 2007-09-22 14:12:34 i Allmänt,

Igår blev det kickoff med jobbet ialf... Vi var ute på kilenegården..Vi hade möte på kontoret först och sen bar det iväg dit.. :)

Ingen av oss visste vad vi skulle göra men det börjades med ett pass bodycombat..haha lagomt jobbig start..:P Sen var det fika,dricka och laguppdelning.. jag var kapten i mitt lag :P Körde lite olika tävlingar men mitt lag vann inte.. Efter det blev det dusch och bastu en stund innan vi gjorde oss iordning för middag.Sen var det väl middag och dricka resten av kvällen.. var riktigt kul ialf :) Trevligt att träffa de på kontoret ibland! åkte därifrån vid halv ett och då kom david och hämta vid kontoret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela