C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Cypern :)

Publicerad 2007-09-09 17:40:41 i Allmänt,

Var riktigt längesedan jag skrev nåt här.. men nu så :) Jag överlevde ialf kursen i Göteborg.. hehe Var endel som var rätt intressent men endel var inte lika kul :P Men nu är det gjort och nu väntar en veckas semester på Cypern för mig :D kommer inte bli alls fel det.. sola, bada och festa..:) Åker ner till göteborg vid tolv ikväll.. Kommer tillbaka hem till sverige nästa vecka, natt till tisdag.. klockan fyra på morgonen sen blir det att åka till jobbet direkt nästan.. om man orkar :)

Helgen har ialf varit lugn.. i fredags var jag bara hemma hela kvällen.. gjorde inget speciellt alls.. Och igår var jga hos Anna och såg på "Parfymen"...:P Haha vilken film.. inge vidare.. handlade om en kille som gjorde parfym av tjejer.. inget jag rekommenderar er att se...:P till på köpet missade vi vad det slutade med för filmen började hacka.. haha.. så vi hade sett två timmar och missade slutet... Hämtade upp brosan på vägen hem, rätt dragen var han.. hehe

Väntar på att anna ska ringa nu så ska vi ta en promenad i Grums city.. hehe var inte igår vi gjorde det inte ;) Blir bra det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela