C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Helgen!!!

Publicerad 2007-10-14 21:07:36 i Allmänt,

Vilken helg, helt slut efter festen och allt...:P Var ialf jätte bra, inte varje dag man går på sån fest..

Vi kom ner till Göteborg vid halv tre tiden igår och checkade in på hotellet.. Verkligen jätte snygga rum..  Dock var vårt ganska litet jämfört med de andras men ändå :) Duschade och gjorde oss iordning för festen.. Jag hade bestämt mig för ha lockigt hår och det tar sin lilla tid att få till det.. Men jag hann klart med allt till klockan fem.. :) Jag hade köpt en svart blank klänning med ett svart och guldigt skärp i midjan och guldiga detaljer till.. Festlokalen låg på andra sidan gatan bara så vi gick dit så vi var där vid fem...

Det började med mingel och välkomstdrink, champagne.. Minglade i 45 minuter innnan det var dags för middagen.. Tre rätters.. och huvudrätten var kanon god, oxfile och bakadpotatis och nån svampgrej...:D Var över 900 personer där.. Middagen höll på i fem timmar vilket blev lite drygt men det funkade.. Det var olika uppträdande på scenen men det var ialf han som spelar apan i Elektrikbananaband som höll i allting.. dock var han ingen apa igår... haha och det var tal från VD:n och liknande som ingår...:P Efter middagen öppnade barerna och dansgolven.. FEsten sutade klockan två och då var man ganska mör i fötterna.. var inte fel att slagga på hotell då inte...;)

Bussen gick hem vid tio idag.. lite tidigt om du frågar mig men jag hann såklart äta hotellfrukost.. Det är inte dumt alls det..:D När jag kom tillbaka hem idag var jag så trött så jag har sovit bort hela dagen och nu ska jag gå och se en film..

Det har ialf varit en jätte bra, men jobbig helg :D




image62

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-10-14 21:55:19

va kul :) oj, 5 timmar de va långt :P nej men han är bättre nu :D han spydde hela dagen på fredagen å vi sa att blev han inte bättre på lördagen så skulle vi åka in med honom. men han spydde inget mer så nu mår han bra igen :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela