C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Stan med Hanna :D

Publicerad 2007-06-25 22:23:49 i Allmänt,

Nyss kommit hem, eller ja för kanske 40 min sen eller nåt.. Har varit i stan hela dagen efter jobbet med Hanna :) ´Möte henne i stan vid´fem och då satte vi oss och käkade glass.. var mys de ialf :) Tog oss en runda på stan, jag köpte en tröja och en keps eller vad ja ska kalla de :P hanna köpte nog bara ett linne hon tror jag.. Såg en väska som jag funderar på att köpa men jag får se.. återkommer om den saken :P Vi träffade Elin och Julia en sväng oxå.. :) ´Kul att träffa dem. Vi gick förbi "Hannas" lägenhet, som egentligen är roberts men hon bor där nu ialf.. Vi satt där en bra stund och bara snacka skit..:P inte fel :D

Får ta och hoppa in i duschen nu jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela