C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Måndag..igen

Publicerad 2007-06-11 21:33:34 i Allmänt,

Yes då var det måndag igen..:S känns som det är fler måndagar än fredagar på veckan men :P Jag och pappa var ute på skoghall idag och lunchade, var mysigt vid vattnet :) Blev grymt sugen på att åka till en strand och lägga mig istället för att åka tillbaka till kontoret och sitta inne och uggla..:P

Träffade Anna J efter jobbet idag :) Vi var ute och gick en långt stund och bara snackade men det var väldigt trevligt :) Vi gick förbi vattnet och funderade på om vi skulle gå hem och hämta badkläder men det slutade med att vi inte gjorde det.. Men kAnske ses i helgen då gumman :)


Hehe picknicken i lördags har jag dock inte berättat om, blev inte riktigt som vi hade tänkt, blev inte på stranden utan i Annas kök.. men det var mysigt ialf ...;) Får bli beachen en annan dag, sommaren är ju låång..:D Lånade två filmer av´anna, och dom var faktiskt inge vidare..:P den ena var the last kiss och den andra var oh in ohio...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-13 21:22:19

de gick inte så bra tyvärr.. nåt poäng ifrån :/ men ja lyckades få en tid åt honom imorgon igen så jag hoppas på de nu :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela