C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

lite shopping ialf :)

Publicerad 2007-06-27 21:50:12 i Allmänt,

Var en sväng på bergvik idag, hittade inte alls mkt men :( Ville ha ett par nya jeans men jga hittade inga jag ville ha så jga får kolla inne i stan nån dag istället, hoppas det finns några där. Köpte två linne och lie smink bara. Brosan var med mig men han köpte inget han, eller jo tv-spel :)

Mamma frågade vad jag önskar mig i födelsedagspresent, överväger att önska mig en digitalkamera :) 

Längtar så mkt till helg, händer inget speciellt men vill vara ledig, Semester om typ två veckor också :D så underbart skönt :D synd bara att det verkar som jag har tagit sem när ingen annan är ledig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela