C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kontorsjobb + fint väder :S

Publicerad 2007-06-05 18:22:50 i Allmänt,

Nu känns det verkligen som att sommaren är här, så underbart :) Men tyvärr måste jag ju  va inne hela dagarna på jobbet.. Önskar jag hade ett jobb då jag fick va ute, alf på sommaren, annars är jag gärna inne ;) Och på min avdelning är det svinkallt inne :(  Var en dryg dag idag på jobbet,  gick hem en timme tidigare för det var lite att göra. Projektet drar igång till veckan så då blir det mer.. Jag gick ialf ut en halvtimme och lapade lite sol på lunchen :D Sen blev det en glass också..  helt otroligt varmt! Hoppas det blir det imorn med, då blir det sol hela dagen... Lite drygt när Susanna inte är på jobbet men jag fick mezz av henne idag att hon hade det bra :D

Vill egentligen in till stan och shoppa lite nya kläder innan vi ska ut med jobbet på fredag men vem orkar i värmen? Inte jag ialf...:S


Imorn är det Sveriges nationaldag så då är man ledig..:) Är det nån som ska fira den på något speiellt sätt?
Det blir det inte för mig ialf..


Nu har ju brosan kommit hem från Norrland också :D Kommer vara hemma hela sommaren så det är kanon det, har saknat honom en massa..

Ikvll blir det grillning och jordgubbar och grädde.. Sommar på hög nivå :D


image11

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-05 18:37:19

hehe låter fint de ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela