C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Staden med Hanna

Publicerad 2007-07-24 12:13:23 i Allmänt,

igår blev det stan med Hanna.. :) Vi var på lilla sicillien först och käkade pizza, verkligen super gott :) Mätt och belåtna gick vi en tur på staden.. Jag hittade absolut ingenting..:S Hanna köpe ett par skor som hon har kollat på riktigt länge.. Hittar aldrig nåt på stan längre ju, ville ha något nytt tills imorn ju.. Tror jag och Anna får ta en tur snart för då brukar jag alltid hitta nåt :D Vi mötte upp Julia senare å vi satte oss på arenas uteservering en stund...:)

Igår såg jag äntligen den där franska filmen susanna har pratat om, den var helt okej men väldigt oväntad.. :)

Tror jag ska ta mig en tur till brosan nu jag innan jag åker in till mamma, pratade med henne förut och det verkar som hon bara behöver vara kvar i nån vecka till :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-25 13:35:09

åhh.. vill ju också :D Vem ska du dit med då? japp kusten blir de.. om 10 dagar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela