C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Söndag

Publicerad 2007-07-08 19:44:05 i Allmänt,

Kommit hem från stan nu jag. Jag har varit hos mamma, var verkligen inte kul att se henne ligga där..:( Ska åka till henne imorn igen efter jobbet. Vill att hon ska komma hem ju!


Tog en sväng förbi hos anna när jag åkte från mamma. Var verkligen skönt att få snacka lite.. Var där igår kväll också.:) Vi såg på skräckfilm, jag, anna, fredrik, andreas och patrik. Var ingen höjdar film men :P The Reaping. Började se några andra filmer också men dom såg vi inte klart ens..:P 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-08 22:27:20

tack själv :) är verkligen kul att vi umgås så ofta nu :D japp klart vi får ses till helgen också ;) ja hör av dig i veckan.. så ja får veta hur det går med allt.! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela