C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Onsdag

Publicerad 2007-07-25 13:35:19 i Allmänt,

Fint väder ute nu ju :) Ska snart gå ut igen.. Ikväll blir det sommarplaza för mig :) ska hem till susanna vid sex först. Blir bara vi hemma hos henne för hanna jobbar så vi får möta upp henne, julia och co innan vi går in.. :) Hoppas det blir skoj ialf! Tror jag nog att det blir... tar nog en tur förbi mamma innan jag åker till susanna och ser hur det är med henne idag, var ju inget vidare igår..:S

Igår kväll var jag hem till Eva en tur.. Fikade och kollade på tv..:) det var riktigt trevligt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-25 21:56:11

jaha ja.. de lät ju trevligt ;) ja de va verkligen synd :( men ja fick sluta en halvtimme tidigare idag iaf.. trodde att det skulle bli övertid så de var en trevlig överraskning :) Jo då de går bra på jobbet nu.. har lärt mig ganksa bra :) nope de blir nog inte de trots allt :/ fredrik ska göra sin tatuering på lördag så :S Men de e ju bra för då kanske vi kan ses i helgen? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela