C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Beslutsångest

Publicerad 2007-12-16 13:59:23 i Allmänt,

Jag sitter just nu och överväger om jag ska fräscha till mig och förflytta mig till stan eller om jag ska sitta kvar hemma i myskläder och värme hela dagen.. Vet inte om jag orkar åka in och trängas med folk..:P Dock har jag en hel del julklappar som måste inhandlas.. Men om jag inte åker kommer jag inte lämna huset på hela dagen om jag känner mig sj rätt...:P Mitt största julklappsbekymmer är till min bror som är 22.. vad köper man till honom? En ipod behövde han inte sa han.. det var typ min enda idé... får komma på nåt smart.. 

image89

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-18 19:22:27

Varsågod ;) va kul att du tyckte om de :) Du får komma o hälsa på oss snart, så du kan få din julklapp också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela