C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

onsdag. torsdag

Publicerad 2007-08-09 20:47:47 i Allmänt,

Igår blev det plaza för mig. Åkte hem direkt efter jóbbet och gjorde mig iordning sedan direkt tillbaka till stan hem till hanna där vi skulle ha förfest. Jag skulle va nykter hade jga tänkt hela veckan men det blev det såklart inget med.. Vi var ett litet gäng hemma hos hanna. vid halv tolv gick vi vidare till koriander och kollade in läget där, men vi drog nästan direkt vidare till sommarplaza :) Var bra där inne, hade riktigt skoj. men jag vet inte vart alla höll hus under kvällen men.:P Blev lugnare med dri´nkar där inne denna veckan jämfört med förra :P Tog en sväng förbi och köpte kebab innan vi gick hem till hanna och skulle sova. Somnade väl vid halv fyra och sen var det dags för mig att gå upp igen vid halv sju. 3 timmars härlig sömn. Var lagomt trött när jag kom till jobbet ialf..:P men det är ju bara sommar en gång om året så va fasen. :P

Jag och putte tog en tur till stan förut när jag hade slutat jobba.. jag köpte en tröja på Rebel och han köpte en massa saker han..:P skor, tröja, skorta och mer...

Liseberg på lörda, jag, hanna och troligen putte och david också.. Kommer bli bra kul ialf :D

Filmtime nu va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela