C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

US and A

Publicerad 2012-02-27 21:22:08 i Allmänt,

Jag fick mitt förstahandsval för utbytesstudierna: West Florida!! Jag fick veta det idag och det känns så sjukt,kan inte fatta att jag faktiskt SKA åka! Jag och Linnea hade ju tänkt åka tillsammans men tyvärr fick ju inte hon sitt förstahandsval vilket gjorde att hon hamnade i Dayton istället. JAg skulle kunna byta till hennes universitet tror jag men jag vill ju helst till Florida, samtidigt som jag gärna vill åka tillsammans. Men jag tror det blir bra när man väl kommer dit om man åker ensam också. Det är ju nu innan man gärna vill ha någon att planera allt med. Svaret ska vara inne senast på fredag så jag får fundera på det. Det är många som vill ha platserna i Florida så jag kommer inte kunna ångra mig om jag tackar nej till den platsen, utan då är den borta.
MEn shiit va nervös jag är!! Helt sjukt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-28 10:28:02

Men shiit va kul :D helt galet! Åh du kommer få det så bra, det vet ja! Men usch va ja kommer sakna dig när du åker :(

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-02-28 13:22:05

FAAAN VAA BRA DU ÄR! :D Klart du ska åka till West Florida, några förmåner ska vi väl få som ska hälsa på ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-01 09:45:54

Äh, det kommer gå toppen. Jag tror det är bättre att åka själv... Då lär man sig verkligen att stå på egna ben från början och det fixar du lätt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela