C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Träning

Publicerad 2011-01-19 09:59:27 i Allmänt,

Nu har jag precis fått i mig lite frukost och ska strax knalla bort till gymmet för dagens träning. Ville bara tala om detta för "Träna mer och hårdare.se" som gjorde en kommentar i veckan.. Vem nu det kan vara :)
Eter det bjuder dagen på plugg och ikväll blir det nog en liten utgång. Afterski tema på Strömpis.
Men ikväll får det bli lugnt för man vill ju inte förstöra träningen ;) (Fast egentligen är anledningen att jag har lektion imorgon klockan tio över åtta så jag måste orka upp. Sen har jag nog tänkt mig hem imorgon runt tre så jag vill gärna vara körklar.

Nej dags att bege sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela