C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Färjestad är dom...

Publicerad 2011-01-20 22:44:11 i Allmänt,

Ikväll när jag kom hem slog jag, mamma och pappa till och tittade på matchen mellan Färjestad och Djurgården. Så vad ska man säga om den matchen då. Det blev 3-3 då DIF gjorde mål med bara sju sekunder kvar. Då blir man ju rätt trött!! Det hela slutade med att DIF vann efter straffar och FBK kammade hem sin femte raka förlust. Kompis, det går bra nu? Vi får hoppas på en vint på lördag hemma mot SSK.
edit: Problemet med styckesindelningen kvarstår men jag har inte lyckats lösa det och fick inget svar på mitt rop på hjälp så det får vara som det är, det är ju inte jag som läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela