C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snabb update

Publicerad 2010-10-04 20:23:44 i Allmänt,

Ligger i soffan och trycker i mig en kanelbulle samtidigt som jag tittar på "biggest loser". Men det är ju faktiskt kanelbullensdag idag och det måste firas. JAg antar jag inte behöver nämna att jag köpte min bulle i affären. Det
är inte så att jag stått här ochh bakat. Inte riktigt min kopp av te det där med bakning.. Men en dag ska det bli det.. kankse ;) Förra veckan fick jag tillbaka min första tenta som jag var godkänd på. Så skönt att man fixade första så man har lite motivation till nästa. JAg åkte hem en sväng i lördags och träffade Hanna på stan. Det var mysigt eftersom det var så längesedan vi sågas, får se om vi ses till helgen också. Hann även med att träffa Anna J en liten tur, kanske mer till helgen? :)

Nu är det bara att invänta "Lite sällskap" :D

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-10-05 16:05:44

Ja, vi får försöka hinna ses, även om jag är borta under helgen, men någon lucka borde finnas ;) OM du skulle komma på torsdag så skulle du kunna komma o kolla fbk matchen om du vill ;)

Kanelbullens dag visste jag inte ens att det var, tur dock att jag inte är något fan av just kanelbulle ;P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-07 22:05:20

tack :) Det gäller att hålla i nu när motivationen kommit tillbaka :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela