C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag lever.

Publicerad 2010-03-07 18:46:04 i Allmänt,

Jag har hört rykten om att jag är kass på att blogga. Jag skulle kunna hitta på att det beror på att jag har jobbat  så mycket förra veckan men sanningen är den att jag hade inte skrivit ett ord här även om jag hade varit ledig hela veckan. Me lets give it a try!

Helgen har gått fort, vilket den alltid gör. Jag hade planerat en lugn fredagkväll men jag blev sugen på att hitta på något. Sagt och gjort så hörde jag av mig till Annie så jag begav mig in till henne så vi satt och tog några glas vin coh tjatade innan vi tog taxi in till stan och Koriander. Det var en hel del folk men inte jätte många jag kände. Kvällen avslutades på Mcdonalds ( Även Anna om nattamat inte är nyttigt ;) ) Jag som inte besöker Mcdonalds särskillt ofta blev glatt överraskad av att de har börjat sälja lökringar där, hur gott är inte det?

På lördag mötte jag upp Hanna, som det var alldeles för längesedan jag såg, för en lunch på stan. Vi hade tänkt sätta oss på Waynes såklart men eftersom det var fullt hamnade vi på Melkers. Jga skulle ljuga om jag sa att maten var toppen men sällskapet ska man inte klaga på. Kvällen spenderades hemma hos Anna med melodifestivalen, prat och godis. :)

Dagen idag har gått i ett ganska lugnt tempo, det enda vettiga jag har gjort är väl träningen tidigare idag. Men imorgon börjar en ny vecka, nya möjligheter!




Vet att Hanna och Julia gillar denna så jag bjuder på den ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-07 21:33:20

Ibland är man välförtjänt utav lite nattamat Camilla ;D Grattis förresten, det är din namnsdag idag! =)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-09 19:20:09

Haha, ja det har jag också hört :P Har även hört att vi är stora fan av den där bilden :P Hua!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela