C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Shop til you drop?

Publicerad 2009-05-13 12:56:13 i Allmänt,

Gud vad mycket fina kläder det finns nere på stan just nu, vill bara köpa allt jag ser.. Hallå lönen var är du?? måste skriva en shoppinglista så jag inte köper allt jag sett! Nästa vecka ska jag, håll i er kära vänner, åka med Anna till Ullared. Har aldrig varit där och som Anna vet har jag varit lite skeptisk till det men jag tror det kommer bli kul. Kanske blir det massor av shopping, kanske blir det inget men jag får ialf hänga med Anna så det blir bra :D

Ikväll är det vårruset men tyvärr kommer det nog få bli en promenad för mig, men då får jag ialf prata lite med Åsa som är mammaledig så :)

XOXO, Camilla

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-13 18:28:40

haha ja men visst vettu, häng på mig så får du se på shopping ;D

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-15 01:24:15

Åh, fasen vad kul! Dit vill jag med åka.. Kanske ska försöka övertala Julia att ta hennes lilla smula dit när jag får pengar :D Du kan väl reka lite åt mig, så vet jag om det är värt det eller ej ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela