C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Blond vs brunett

Publicerad 2009-05-25 15:18:05 i Allmänt,

Jag önskar så att jag passade i brunt hår då jag tycker att det är såå grymt snyggt, men tyvärr alltså det är inte min färg. Jag har testat det ett par gånger och de blir inte bra.. Även om jag säkert kommer testa det någon mer gång. Men på onsdag kommer jag välja ännu en blond nyans Vilken får frisören välja. Blont hår blir aldrig lika blankt och fint som brunt. Så alla som vet med sig att de kan ha bruna nyanser.. Kör på de ;D Kanske med lite blonda stänk.. Det är nice. MEn tyvärr hör jag inte till den kategorin. Blondes have more fun, eller hur var det nu igen? ;P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-25 17:50:11

O jag som skulle vilja va blond, speciellt nu på sommaren. Man är aldrig nöjd you know :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela