C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Beröm på våffeldagen

Publicerad 2009-03-25 18:20:10 i Allmänt,

Måste berömma en på jobbet för att ha stått och stekt våfflor till 40 personer idag, bara för att vara snäll. Olika sorters sylt och vispad grädde var det till och det var super gott. Även om jag var proppmätt efter pizzan, så idag har jag verkligen haft en fetisdag. Får ta igen det imorn.. (eller någon annan dag :P)
Och på lördag ska söta Malin göra naglar på mig :D Alla har ju det nu och jag kunde inte hålla mig längre, Malin, Hanna, Joanna och Malin.. Så Julia, det är bara du hakar på tåget nu :) Nu sitter jag och väntar på Hanna för vi ska ha hockeykväll här hemma. Fanns ju inga biljetter så hey, man tar vad man får. Måste nog inhandla lite dricka och annat gott innan hockeyn. Denna dagen går ju redan i onyttigheternas tecken så varför sluta? Och Anna du har rätt, Fanta pineapple var verkligen super god, även om den kanske inte slår coca cola.









Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-25 18:48:10

Ja ja sa ju det ;D Riktigt beroendeframkallande! Men jag kan nog inte hålla med där.. den slår coca-cola stort :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-26 13:55:36

hehe ne nu ska vi inte överdriva :P nån hockeyfantast är jag inte men man dras med i det när det går bra för dom. är roligare att kolla då :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-29 18:57:11

Dåligt med updates nu igen :P Skärpning :D Jag har blivit bättre så nu får du också bli de tycker ja ;D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-30 11:36:55

det låter bra de ;D Haha förresten inatt drömde jag att jag var o kollade på din nya lägenhet o den låg i.. en mataffär.. haha :D Vart får man allt ifrån? :p

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-30 14:12:23

Ja det ska bli så kul att få se hur den ser ut :) O tror det kommer bli grymt snyggt med de köksbordet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela