C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Hockey, huvudvärk och lyckad fest

Publicerad 2009-01-18 09:44:35 i Allmänt,

Igår kändes det som jag hade fullt upp hela dagen.. Startade dagen med att skynda in till stan och köpte present till min brorson som fyller år idag, DEt blev ett spel och en turtlesgubbe. Efter det bar det iväg till Bergvik och in på systemet för att handla lite smått och gått till kvällen. Skyndade vidare hem och duschade käkade och lockade håret för klockan tre bar det iväg tillbaka till stan och Löfbergs Lila Arena för lite hockey.. En match som färjestad vann stort målmässigt ialf. Under matchen fick jag VÄRLDENS huvudvärk och trodde mådde inte alls bra. Åkte ialf till Hanna efter för att göra mig iordning för Annas födelsedagsfest. Trodde faktiskt inte jag skulle komma iväg för jag mådde verkligen jätte dåligt! La mig i Hannas säng en stund och guud va skönt det var. Jag lyckades ialf på något sätt få på mig sminket, fattar inte sj hur men.. David kom så vi drog bort till Anna. Det var en del folk där när vi kom. Jag hade köpt ett halsband från snö till henne och jag tror hon blev glad för det :) DEt tråkiga var att någon spillde i henne dator så jag hoppas verkligen den funkar sen!!! Var ialf en trevlig tillställning tycker jag! Vi gjorde inget speciellt, sprang runt och pratade med folk bara men som sagt det behövs inte mer! ;) jag hoppas Anna också hade kul för det viktigaste är ju faktiskt att födelsebarnet har det kul! Tyvärr då så höll huvudvärken i sig hela kvällen och vägrade släppa, så det var mindre kul.


Idag ska jag iväg på kalas klockan två.. Men idag blir det barnkalas!!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-01-18 16:28:22

Jaså hade du huvudvärk? :/ det visste ja inte! men hur gick det o gå ut då? var inte det jobbigt med huvudvärken? ;/ tack så jättemycket för halsbandet igen! Jag blev jätteglad för de!!

Postat av: anna

Publicerad 2009-01-18 22:37:20

Ja jag var nöjd med festen i det stora hela iallafall :) Kul att så många ville komma! Ska bli kul med bio på onsdag också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela