C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

ännu en dag som sjukling

Publicerad 2009-01-03 23:01:03 i Allmänt,

Jag är fortfarande inte frisk.. Hur drygt ska det vara`? Visst är det på bättringsvägen men det är ju så tråkigt att vara sjuk.. Har kollat all skit som finns på tv + lite till.. Jag hade dock lovat min kusin att komma och kolla på när han spelade hockey i säffle idag.. Så jag knaprade i mig några piller innan jag åkte.. Det var nog mer än vad jag egentligen orkade med för när jag kom hem sjönk jag ner i soffan direkt.. helt sjukt hur helt vardagliga saker kan kännas som att bestiga mount everest.. Det blev ialf förlust för lillkusinen i hockeyn. och även så för Färjestad som jag halv sov till sista perioden framför tv:n för mamma och pappa kollade på den matchen..

Nu ligger jag ialf och ser på troligen den sämsta film som någonsin har gjorts,, European gigilo.. Vilken skit film.. haha

Have a nice evening!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-09 11:22:40

TACK :) Ja jag har velat ha såna i flera år också så nu äntligen blev det av :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela