C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snabb update

Publicerad 2009-02-18 20:36:43 i Allmänt,

Uppdateringen har varit kass på sistonde, har tyvärr inget att säga till mitt försvar, mer än att jag inte orkat.. duger det?? Igår blev det ialf Waynes x2, först var jag där på lunch med Åsa, Madde och Annie och käkade sen på eftermiddag blev det en Chai Latte tillsammans med Hanna.

Idag har jag inte hunnt med så jätte mkt.. Var iväg och solade efter jobbet och när jag kom hem tog jag mig en timmes promenad i vintervädret med Ipoden som enda sällskapet.. Slänger in ett blogginlägg medans jag väntar på att badkaret ska fyllas så jag får krypa ner i värmen!

Längtar tills på lördag, då blir det hockey och utgång med brudarna, tror det kommer bli riktigt kul :) Färjestad möter modo om någon är intresserad.. Utan Foppa då han tydligen valt att lägga av för säsongen(?)..

Take care!


(fortfarande inte fått ordning på de där  med bilder, men låtsas som jag jobbar på det Anna ;P)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-18 21:17:36

haha ja du gör det va? :P Ja ska allt hjälpa dig ja så har du inget annat val än att lägga upp bilder sen.. hehe ;D



Ska bli kul sen när du har flyttat (:D) och vi kan ta dom där promenaderna tillsammans :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-19 14:27:09

Japp precis som förr i tiden :) Imorn blir lite svårt tyvärr för vi ska ha kalas nummer 2 för fredrik imorn eftermiddag :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela