C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

New place?

Publicerad 2009-02-09 18:39:40 i Allmänt,

Idag efter jobbet åkte jag och tittade på lägenheten som Annies kompis ska hyra ut i minst ett halvår när hon åker till Skottland. Den var fin och kändes fräsch så jag tror jag är intresserad av den. Den ligger bra vid stenbron i Karlstad, nära till stan och till jobbet. Det var vitt i alla rummen utom i sovrummet som var terrakotta. Det var fräscht men ingen färg jag gillade. Men men.. Ska höra av mig till henne nu i veckan ialf :)

Och imorgon ska jag träffa MAria på lunchen, Vi ska till Vilmas. det blir trevligt det! Önskar så hon jobbade hos oss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-09 21:14:52

Klart du ska köra på den lägenheten, gött o bo i stan ett tag för dig! Även om det säkert blir en jävla massa resor till Grums o Älvenäs. :D



plus att det är tråkigt o laga mat..

Postat av: camilla

Publicerad 2009-02-09 21:55:20

putte eller? jo vi får se men de kändes bra ialf :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-09 23:13:31

Va kul att du gillade den :D Ta den ta den ta den :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-12 09:19:19

Jag håller med föregående talare, TA DEN! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela