C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Toppen kväll!

Publicerad 2009-04-19 19:44:51 i Allmänt,

Igår hade jag och Anna en helkväll, vi började med mat på Amigo i Karlstad, blev bakpotatis med skagenröra, innan vi stack vidare till SF för att hämta ut biljetterna till "En shopoholics bekännelser". Och vad ska man säga om filmen? Den var väl vad man förväntade sig, överdriven, brudig men ändå charmig på sina ställen och precis sådär klyschig som tjejfilmer från USA är. Precis vad vi behövde kanske :) När filmen var slut åkte vi till min lägenhet och där blev vi kvar till halv två. Vi satt bara och pratade om allt och ingenting. Som vi brukar göra men timmarna bara springer iväg. Det var ialf en toppen kväll! Mer såna framöver :)




Idag hade jag och Hanna egentligen planerat att hänga men det blev inget av det.. Kanske en lunch på onsdag eller något då? Det är det vi planerar för tillfället men om jag känner oss rätt så är det låångt ifrån säkert att det blir något, Många dagar som det kan dyka upp saker på. Synd att det alltid ska bli så men vad gör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela