C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ínga kommentarer

Publicerad 2008-11-17 20:23:42 i Allmänt,

Denna dagen fick ett slut den med, coh tack för det. Jag hade egentligen planerat att gå på pulsspinning efter jobbet idag men efter att ha suttit på mitt kontor, med feber, frossa och febervärk kndes det inte som den bästa idén. Snälla Maria på jobbet gav mig ialf en Ipren jag kunde knapra i mig så det skulle bli lite bättre ialf. Nu ska jag snart krypa ner under täcket i soffan och se på hundcoachen och efter det dröjer det inte länge innan jag sover..Jag hoppas inte detta blir värre imorn för jag har varken tid eller lust att bli sjuk,.. Denna och nästa vecka är helt fel tid att bli sjuk, finns helt enkelt inte tid för det så det blir till att gå upp imorn och slänga i sig piller så man orkar dagen.. Jag har ett utskick nästa vecka på jobbet, och om jag ska hinna med det så behöver jag denna veckan... DEt betyder att det blir inte till att ligga hemma och "lata" mig.. Förutom det så är väl november den tråkigaste månaden på hela året, tack och lov så är den snart slut ialf..  Jag kan inte säga att jag är på topp när det gäller mitt humör men men.. det blir väl bra någon gång..
Har mailat med Susanna idag igen, och gud vad jag saknar henne, är så mkt jag vill berätta.. småsaker som känns värdelöst att skriva i mejl men som man ändå vill säga.. Jag hoppas verkligen allt är bra på Nya Zeeland, och dömma av bilderna så ser det underbart ut.. Är avundsjuk just nu att hon slipper denna dretmånaden, är väl iofs inte novembers fel allting men skönt att skylla på något ialf...

Nästa vecka ska jag klippa mig och göra slingor.. Ska testa soda i stan.. Någon som vet om det är bra? :) Hoppas det ialf... Ska bli så skönt ialf..





Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-17 20:50:39

Äntligen igång med bloggandet igen!! ;)Men är du sjuk din stackare... :( Om du orkar kanske vi kan ta en fika någon dag i veckan? Tänkte leta present till pappa, om du kanske vilje hjälpa mig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela