C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fjorton? :P

Publicerad 2008-03-23 19:55:37 i Allmänt,

Igår blev det hockey för mig och mia, det var inte riktigt planerat men vi bänkade oss ialf i LLA för att se när färjestad slog ut frölunda med 3-1..:D Så imorgon blir det nog hockeykväll hemma hos Mia...Efter att ha sett alla snygga hockeyspelare på planen var det ändå christer sjögen som fick mest kärlek..:P Efter matchen skulle vi gå hem till Anna på Norrstrand och Mia konstaterade att vi troligen såg ut som två fjortisar som gick där efter vägkanten.. haha men det bjuder vi på :P Efter lite gnällade på kylan från Mias sida kom vi ialf fram till Anna.. :P Vi var där en stund och snacka lite..:) Vid kvart i tolv trippade jag och Mia vidare mot Nöjesfabriken, Anna var nog inte så sugen på att hänga med tror jag.. Det var kyligt och vi tog många genvägar innan vi väl var framme.. Det var ialf en del folk där inne men jag och Mia var inte inne så länge, kanske nån timme innan vi gick in mot stan så Mia hann med sin buss och jag åkte också hem..

Nu ska jag ta mig ett bad och hoppas på att Mia ringer snart..:) Imorn blir det Bodypump på eftermiddagen innan hockeyn..:)

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela