C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En regnig söndag

Publicerad 2008-07-20 14:28:28 i Allmänt,

Regnet har stått som spön i backen hela förmiddagen så jag har suttit inne och spelat guitarhero typ..:P Jag borde egentligen följt Mias råd och dragit på mig regnkläderna och stoppat ipoden i öronen och gått ut och tagit en powerwalk ensam i regnet.. Mias recept på att rensa tankarna... Jag har dock en far som försöker dra med mig till golfbanan men jag envisas med att det fortfarande är blött i gräset men det örat vill han inte lyssna på.. Får se om man ska orka åka med..





Lasse, va bra du var ;D






 

Och den här är till Hanna eftersom han inte spelade den i fredags.. Dock rätt kass kvalite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela