C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Weekend here i come..

Publicerad 2007-11-29 20:39:54 i Allmänt,

Äntligen hemma från jobbet nu.. har blivit väldigt långa dagar denna veckan.. men imorn tänkte jag försöka sluta vid senast fem halv sex ialf :) det är ju trots allt fredag... Får se om det blir jobb på lördag men det hoppas jag slippa undan då jag är extemt shopping sugen.. hehe.. ite hunnit tralla runt på stan på jötte länge.. Bara ta en fika och tjata, skulle va såå underbart.. hoppas jag och hanna hinner med det under helgren nu.. Träning ska jag lyckas klämma in oxå har jag tänkt.. får nog bli på söndag det tror jag...

hade egentligen planer på att kolla in en lägenhet i stan imorn men det hinns inte med för visningen var klockan fyra och det hinner jag inte komma ifrån till, tyvärr men det kommer väl fler..

Madde undrade om jag och Susanna ville gå på hockey idag för hon hade biljetter, vi var sugna på det men även där förstörde jobbet.. hanns inte med alltså :P Längtar så till julledigheterna nu :D ska bli skönt det, och på tisdag ska jag på mitt första julbord i Maribergsskogen.. Mums : )


image76

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2007-11-29 20:49:07

Vad jobbar du som???

Postat av: S

Publicerad 2007-11-29 21:28:08

Ahaa okej. Vad gör en sån typ?? Är det ett roligt jobb?!

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-30 00:49:01

Nej de e folket på löfbergs som cepat sig. Nu skulle tydligen alla iväg på julbordet o skita i o förfesta hos oss.. Aa berättar allt när vi ses iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela