C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

yes..

Publicerad 2007-05-31 21:22:40 i Allmänt,

Jobbat hela dagen idag, som alltid men :P Hände inte mkt spännande.. Susanna drog till Cypern i två veckor nu hon...:D inge dåligt skönt.. men snart sitter hon allt i kontorsstolen bredvid mig igen och lyssnar på christer på p3.. vårat absoluta favoritprogram.. går mellan klockan ett och tre på vardagar btw ;) Imorn blir det fredagsmys och fredagslunch på plaza med jobbet ialf :) Sen är det helg.. underbart :) Vet dock inte vad som händer men det lär väl märkas.. Ska nog ialf träffa anna (j) en sväng ialf :) anna (m) med hoppas jag :) ska nog ta att höra av mig till henne imorgon...

Efter jobbet idag träffade jag Sofia oc vi gick och fikade på Waynes... Hon hade lika mkt som alltid att berätta..:) Gick en tur på stan så jag köpte mig ett par nya skor, ett linne och sen bytte jag en klänning som var för stor..:) Fanns osm tur var kvar i min storlek.. Sen gick vi till systrar och käkade mat..:) var jätte gott och jätte mysigt.. hon berättade att hon skulle göra lumpen, det tyckte jag var rätt oväntat men det blir säkert bra :) Fast först skulle hon va ett år i USA.. Måte bara säga att jag älskar hennes väska ifrån GUESS..::D så otroligt snygg... men den är ju från USA såklart... fast jag vill inte ha en likadan ialf men..:P 

image7
 Favorit stället det :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-05-31 22:30:34

klart vi måste ses :D håller på med ett walk-in-closet proejkt nu ja :D så roligt ska de bli o få iordning den :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela