C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Utekväll

Publicerad 2007-06-09 14:35:26 i Allmänt,

Vilken varm dag, knappt man orkar va ute ju, men man ska väl inte klaga, man vet ju aldrig hur länge det håller i sig..:P

igår kväll var jga ialf ut med jobbet, vi var på Ankdammen och käkade mat först och sen satt vi även kvar där och drack... Köpte en super god drink, som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på just nu men...:P Sen kan jag rekommendera absolut päron också.. den tycker jag om :) Vi satt där och pratade mest men jag hade det skoj :) inte varje dag man träffar dem nu när man inte sitter inne på kontoret och jobbar.. Synd bara att inte Susanna var med :( Hon kommer tillbaka hem om en vecka..  
Sen vid tolv gick jag in till stan och mötte upp hanna och Julia så vi var på arena en sväng.. inte så jätte kul där inne men det var trevligt att träffa dem ialf..:) för det blir ju inte så ofta nu förtiden..

ikväll blir det hem till Anna :) Vi funderade på att ta en liten picknick sen.. det vore mys ialf :)

Var till MQ och provade jeansklänningen btw.. den passade inget vidare så jag avstod den.. köpte en kofta och ett linne istället :D riktigt nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela