C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Äntligen fredag :D

Publicerad 2007-06-15 17:00:45 i Allmänt,

YES, nu är det fredag.. helt underbart.. Kom precis hem från jobbet och såg att mitt halsband hade kommit, riktigt snyggt ;) Fick min nya dator på jobbet idag med, det var på tiden med tanke på va seg min gamla var.. höll på att bli tokig... Tårta blev det på fredagsmyset på jobbet..:D

Ikväll blir det in till stan och uteservering med Hanna, tror vi behöver det med tanke på hur sällan vi ses nu förtiden..
Hörde rykten om att Anna skaffat Buzz så det blir nog hem till henne snart och spela..hehe ja jag vet vi är lite nördiga men kul är dt så va fasen :D

Nu ska jag gå och planera kvällens outfit.. Blir nog svarta byxor, kort vit jack, rött linne och mitt nya halsband men det visar sej :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-15 17:41:50

hehe japp nu har ja de äntligen :D Spelade med fredrik förut å han blev såå utklassad :D haha han blev så sur :P Nej de gick inte den gången heller :/ Tycker så synd om honom. Men men de e bara att försöka igen :P :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela