C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Födelsedag

Publicerad 2007-07-15 12:48:40 i Allmänt,

Yes, fyllde 20 i fredags ;) Eva och Felix kom hem till mig tidigt så vi käkade frukost, fick ett jättefint armband av dem :), och sen gjorde hon tårta till mig :D Jätte god med super mkt jordubbar.. Åkte in till mamma och hälsade på henne en liten stund, sen hämtade jag upp hanna så vi åkte tillbaka till grums. Tog ju en tur förbi systemet också :P  hehe.. Självklart var hon som satt i kassan tvungen att kommenter att det faktiskt var idag jag fyllde år :P





Vi började grilla hos mig vid sju typ.. var mysig kväll tycker jag :) Drog in till stan så vi var där vid tolv eller nåt.. Arena blev det, tyckte det var bra jag :)  Det var jag, Hanna, Putte, Jollan, Jossa, och Susanna. Träffade Fredrik och co på Alpina efter arena, de skulle gå och bada men jag tror dom fega ur ja :P

igår blev det inte många knop för mig ialf, mådde inte kanon när jag vaknade direkt :P kolla tv hea dagen typ, men vid åtta åkte jag in till Anna för vi skulle se på film. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den va väl sådär,  inte så dålig som Fredrik och Andreas sa ialf. :P Efter det kolla vi kanal 12 i flera timmar.. hehe lagomt roligt en lördagkväll, eller hur Anna ;) Fick filippa k muggar av dom, super fina, gillar verkligen dem!! :)
 
Harry potter blir det snart med hoppas jag :D

Ska in till mamma nu jag sen får vi se vad som händer under dagen.. Semester ialf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela