C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Äntligen fredag :D

Publicerad 2007-07-06 17:11:56 i Allmänt,

Gud va skönt att det är fredag, den här veckan har känts väldigt lång, var min fika vecka oxå, :P Men jag orkade inte baka något så det fick bli att svänga förbi kondiset innan jobbet idag.....:P men nu har jag bara fyra dagar kvar till min semester :D Känns rätt gött det

VAr hemma hos Anna igår, testade hennes dansmatta till ps2, det var kul men inge dåligt svårt ialf :P Vi var på bergvik och i stan, hittade ialf några tavlor till Johan ju ;) Hade verkligen bestämt mig för att inte köpa nåt till mig själv men jag hittade en långt t-shirt och ett par leggings på Gina :P

Inga planer för kvällen ännu, ska väl ta och kolla upp lite vad folk ska syssla med..:P Blir nog ingen utgång ialf, nästan säker på det ialf men vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela