C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Hanna, koriander och sommarplaza :D

Publicerad 2007-08-02 13:54:36 i Allmänt,

Igår förmiddag ringde hanna mig så jag åkte in till stan och vi lade oss och solade vid kanalen, men efter en timme försvann solen så vi gick till Lilla sicillien och käkade pizza, stans godaste :D hehe Köpte mig en tröja och en klänning på Vila ialf..:)  drog vidare till hennes lägenhet och kollade lite tv inna jag åkte hem och hon skulle gå och jobba.

På kvällen när hon slutade stack vi till koriander först, jag hade tänkt vara nykter men det blev ändrade planer :P Putte körde in mig så vi tog lite vin och champagne hemma hos hanna innan koriande, jag hanna och julia :) Koriander var väl sådär....vi tog en drink där och sen bestämde vi oss för att gå till sommarplaza ialf :P kom väl in där vid typ kvart över tolv. hade ialf riktigt skoj där inne :) Dansade och drack drinkar :D Får se om det blir nästa vecka med, har jag inte semester då jag men man får väl orka , sommar ju :D

Idag blir det nog O.C maraton hela dagen för mig :P hehe.. Imorn blir det kusten med Anna och co :) tillbaka på söndag..  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela