C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Första inlägget från pensacola.

Publicerad 2013-01-05 17:46:55 i Allmänt,

Hej allihopa!! 
 
Nu är jag framme i mitt nya "hem" Pensacola. Jag ska försöka skriva lite mer utförligt om allting senare när jag lyckas komma åt wifi med datorn, jag vet inte vad som är felet nu. Jag har det ialf bra. Jag och Linnea blev upplockade på flygplatsen av en kille som heter Shay som har tagit hand om oss och kört oss till affären! För eN sak kan jag säga, man kommer ingenstans här utan bil, så ni kan ju tänka er att jag känner mig lite låst som är van att alltid ha bil. Men som tur är får vi åka med honom :) idag är det en vecka sedan jag åkte från sverige, det känns både som det gått fort och långsamt.jag är säker på att det kommer bli bra här samtidigt som man längtar hem ibland, men det är väl så innan man har kommit in i allt. 
 
Nu är det dags för mig att kliva upp och se vad denna dagen har att erbjuda. Igår var vi bjudna till Shays hus där vi drack några drinkar och badade hot tub. Det var en bra kväll :) idag ska jag försöka hitta till gymmet och runt campus.
 
Saknar er alla!, 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-06 00:07:32

Åh vad roligt att du skriver :) Det låter som att du har det bra! Drinkar och bubbel det första som händer är ju toppen... Du kommer trivas hur bra som helst :)

Saknar dig dock här hemma! Kommer du hem snart ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2013-01-06 12:25:23

Jättekul att du uppdaterar, fortsätt med det :D

Låter som om ni haft en bra kväll, ni kommer nog få det helt underbart! Passa på o njut av det! Men jag saknar dig en massa. Är så mycket jag tänker; det ska jag berätta för Camilla. Vore mycket enklare om du var här ;) Men som sagt, passa på o njut! Snart är det maj :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela