C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

It's magic

Publicerad 2012-09-16 18:47:00 i Allmänt,

Igår var jag och Linnea på bio och såg "Magic Mike". Kan väl inte annat än rekommendera den till alla tjejer för det var en riktig tjejfilm. Stackars de enda två grabbarna i salongen som säkert blivit medsläpade av sina flickvänner på en film som handlade om manliga strippor. Och strippade, det gjorde dom absolut, nästan hela filmen :P Det är väl ingen högklassik film som kommer vinna en massa Oscars men den var rolig och man fick skratta mycket och det var precis vad vi behövde :) Sen att de lyckats samla så många extremt snygga killar i en och samma film gjorde ju inte saken sämre. Tjejer, gå och se den!!!
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela