C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Här borde man skriva en skojig rubrik

Publicerad 2012-09-13 21:52:14 i Allmänt,

Eftersom jag har tänkt hålla igång bloggen nu så ska jag frsöka knåpa ihop ett litet inlägg. Tyvärr har det ju inte hänt så mycket sen sist. Dagen har gått åt till att plugga och träna. Bästa som hänt sen sist är att Bonde söker fru äntligen har börjat på tv. Eller nej vad säger jag!!! Iphone 5 har ju släppt sen sist. Det, det är en bra nyhet. Jag är grymt ssugen på en men jag har ju precis inhandlat mig paddan + att jag borde spara lite pengar tills jag åker till USA. Men jag vill, jag vill jag vill ha nya iphone också!! Jag får fundera lite till, men jag vet hur det brukar sluta när jag får för mig jag vill köpa nåt, och det brukar inte vara ett beslut som gynnar min plånbok. :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-15 16:37:17

Haha, du kommer aldrig klara av att hålla dig! :P

Svar: haha nej jag vet.. :P men man kan ju försöka ;)
Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela