C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Good morning sunshine!

Publicerad 2012-09-16 11:43:03 i Allmänt,

Idag har jag mycket att göra men jag slänger in ett kort inlägg. Idag ska jag försöka få ordning på alla mijoner papper som ska skickas med i min ansökan till universitetet i USA. Jag kan tala om att det funkar inte alls så smidigt som när man ansöker till uni. här i Sverige. Jag antar att de vill kolla så man inte är någon terrorist eller att man bär på någon för dem okänd dödssjukdom. USA = byråkratins land. Men det ska nog bli bra det här :) Jag ska även välja fem kurser som jag vill läsa där borta varav tre ska vara inom mitt huvudämne (ekonomi): Jag funderar starkt på att ta en kurs i kinesiska och en kurs i psykoligi.
 
En sak till som jag ska hinna med idag är att gå på Les mills core pass CXWORKs. Är det någon som har testat det? Ett 30 minuters intensivt corepass. Det låter bra. Jag kommer med en utvärdering om det senare :)
 
Ha en underbar dag! :)

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2012-09-16 12:27:40

CXWORKS är supperbra! Lite roligare än hemmagjord core :)

Svar: Ja jag tyckte det var jätte bra :) Det kommer jag fortsätta gå på!!
Camilla

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-16 19:15:16

Gillar SKARPT att du är igång och bloggar igen :)

Svar: Ja jag ska göra mitt bästa för att hålla igång, övar mig inför USA ;)
Camilla

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-16 19:54:14

Psykologi kan jag verkligen rekommendera :) det är kul! Och så måste jag hålla med Hanna, jättekul att du kommit igång så bra med bloggen igen :D

Svar: Ja jag funderar starkt på psykologi men vi får se :) Jaa jag gör mitt bästa ;) Väntar på att din ska komma igång igen ;)
Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela