C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

First day of the week

Publicerad 2012-09-10 22:58:31 i Allmänt,

Då var det måndag igen. Kvällen har spenderats nere på stan på resturangen "Den grekiska kolgrillsbaren" där vi hade födelsedagsmiddag för söta Johanna som fyller år idag. :) Jag kan varmt rekommendera denna resturang om man har vägarna förbi Örebro och gillar grekiskmat. Kunde dock  varit liiite mer vitlör i tzatsikin. (eller hur det nu stavas?) men annars var det riktigt bra. Nu ska jag knocka kudden för jag har mycket att göra imorgon i skolan.
 
Saknar er där hemma.. massor!!!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-11 09:50:42

Och jag saknar dig! Tur vi fick en Örebrokväll förra veckan :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-11 09:52:57

Saknar dig också, massa massa!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela