C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Det är mycket nu..

Publicerad 2012-09-25 21:38:53 i Allmänt,

Hej och förlåt för dålig uppdatering.. Jag hade en underbar helg hemma och det var mysigt att träffa alla hemma igen..

Nu är jag tillbaka i Örebro och tyvärr kommer det bli riktigt dålig uppdatering av bloggen de närmaste dagarna då jag är i skolan mellan 8-19 varje dag och jag orkar faktiskt inte sätta mig framför datorn igen när jag kommer hem.. Jag vill bara dö i soffan.. Men jag återkommer så snart jag ka, det lovar jag :)

Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2012-09-25 22:00:47

Usch då, låter inget vidare.. Plugga inte ihjäl dig, ta en kopp té och njut av Gunilla istället ;)

Postat av: Anna J

Publicerad 2012-09-27 20:01:23

Nej jag har missat det senaste veckorna tyvärr :/ men nästan så ja funderar på att kolla på tv3 play ;)

Postat av: Anna J

Publicerad 2012-10-06 19:24:39

Anade att det var du ;) vart har dina uppdateringar tagit vägen? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela