C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

24 eller 84?

Publicerad 2012-01-22 00:30:10 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från en "Te och scones kväll" hos Klysing. Hur gammal har man blivit kan man undra när man tänker på att det är lördag kväll och vi har suttit och druckit te och käkat scones :P KAn försöka försvar det med att vi har tenta nästa vecka så jag måste ändå upp tidigt imorgon och läsa så det där med utgång kändes inte direkt aktuellt ;)
Men i vilket fall så hade vi en trevlig kväll jag, Anna och Anna. Ja jag har allt lyckats hitta några Annor här borta också.. Varför ändra ett vinnande koncept. Hemma är det ju Anna, Anna, Hanna och Susanna. :P
Bild: google.com

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-22 03:28:30

Haha ja varför ändra på nåt som är så bra ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-22 08:47:49

Men så länge som du klarar dig så är det lugnt va? Eller måste du få riktigt höga poäng för att klara dig till USA? :/

Jo här hemma är det som vanligt vettu. Snöat hela kvällen/natten nu så det blir väl en liten pulkatur med lillan någon dag kan jag tänka mig :) Hon har varit lite gnällig på sistone, tror hon börjar få Camilla-abstinens ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela