C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Happy girl

Publicerad 2012-02-02 17:41:16 i Allmänt,

Jag är världens lyckligaste! Jag klarade engelsktestet som jag skrev om tidigare. Och inte bara det, det gick Riktigt bra också! Jga kan inte förstå hur det gick till med tanke på att jag missade 13 uppgifter men jag antar jag hade rätt på många av de jag faktiskt svarade på då. Så nu kan jag söka vilket universitete utomlands jag vill för jag kom över alla gränser. Åååh jag är så glad :D :D :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-03 10:05:00

Du är såå duktig :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-02-06 15:34:38

Du är GRYM vännen!!! Visste väl att du skulle fixa det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela