C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Finbesök

Publicerad 2012-12-16 20:39:44 i Allmänt,

Idag har jag haft finbesök i Örebro av lille Hjalle, Putte och Hanna. Putte och Hjalle skulle egentligen ha kommit igår men eftersom det blev sådant busväder var det inte riktigt läge att köra hit. Vi var ialf på Den grekiska kolgrillsbaren här i Örebro och käkade mat. Den kan jag varmt rekommender om man vill ha en bra grekisk restaurang! Vii tog en tur ut till Marieberg så Putte fick köpa lite småsaker och sen avslutade vi med en fika här hos mig :)
 
Nu ikväll har jag börjat packa ner mitt liv i lådor här hemma. En hel del prylar ska upp på vinden och vissa saker ska hem till Grums för förvaring, Jag sitter ju i skolan med C-uppsatsen mellan halv nio och sju på dagarna så jag ska försöka hinna städa ur lägenheten och fixa på kvällarna, men det är rätt svårt när man ska bo i det samtidigt. Jag åker hem till Grums på fredag. Jag längtar hem lite nu, jag vill ha julmys med familj och vänner nu, och med tanke på hur mycket jag har att göra denna veckan så kommer tiden bara spriinga förbi. 
 
Snart ses vi <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-12-16 23:45:05

Wiiiiie! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-17 08:06:52

Åh ja snart ses vi :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela