C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

I'm alive

Publicerad 2012-04-26 17:09:14 i Allmänt,

Jag har hört rykten om att vissa av er tycker jag bloggar för dåligt, stämmer detta? ;)
Igår hade jag ialf finbesök av Hanna här i Örebro. Jag plockade upp henne vid hennes jobb vid fyra sen styrde vi kosan mot Marieberg för lite shopping. Det var ju trots allt "låning" för mig och löning för Hanna. Det var jeansjakt som gällde då Hanna ville ha nya jeans och hon hittade ett par toksnygga från G-star inne på Design Only som hon slog till på. JAg shoppade så mycket som en spetstop på lindex och en färgglad tshirt på Gina, som Anna visade mig när vi träffades sist som jag tyckte var så snygg! :) På kvällen blev det lite middag här hemma i form av jordens största bakpotatis! Och så klart massa massa tjat och skvaller :D

Toppen till häger köpte jag :)

Nu har även jag, Anna och MArre bokat hotell i Stockholm den 17-18 maj för lite shopping och mys. Längtar jätte mycket, kommer bli awesome! :D

och på tal om att längta...Nu är det 8 månader kvar tills jag åker till USA!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-27 08:40:42

Japp de stämmer :) så lite tätare mellan uppdateringarna nu tack :D

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-29 23:10:00

Tack så mycket, va glad ja blir :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela