C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Long time, no see

Publicerad 2011-11-19 17:24:42 i Allmänt,

Nu har det återigen gått lång tid sedan det kom någon uppdatering från min sida.
Den största nyheten jag kan rapportera om är att jag har krockat med audin (Vilket säkert de flesta som läser redan vet), men vad kanske inte alla vet är att audin blev såpass skadad att försäkringsbolaget inte tänker laga den. MIn lilla plutt ska alltså gå till skroten. Det var en hel del som gick sönder men jag trodde ändå inte att det skulle kosta så mycket som det skulle att laga den så det är inte mycket att säga om det. PLT:n går alltså nu i graven. :(( It's the end of an era!! Jag kan inte mer än tacka honom (Ja, jag och Hanna har bestämt att det är en han) för alla fina stunder vi haft tillsammans.

I och med att jag blivit billös så måste jag ju gå, cykla eller åka buss vart jag än ska, vilket är en jobbig omställning för mig som haft bil sedan den dagen jag fick mitt körkort för mer än sex år sedan. Men jag gör mitt bästa även om jag svär lite ibland när jag släpar på mina kassar på cykeln uppför backen vid mig. MEn det är väl såhär studentlivet ska vara? Detta är dock inget som ska bli långvarigt men jag måste vänta och se hur mycket jag får för audin och sedan ska jag ju även försöka hitta en bil som kan vara en duglig ersättare till plt:n, för jag räknar inte med att hitta någon som kan ersätta den helt, för det var kärlek vid första ögonkastet mellan oss :)

Tackar honom nu för en lång och trogen tjänst, vad hade jag gjort utan honom!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-19 22:44:18

Ja de kommer bli tomt utan audin minsann! Ni hör ju liksom ihop ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-20 21:24:28

Haha jo men visst vettu ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-20 21:25:16

Haha jo men visst vettu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela