C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Tentaplugg

Publicerad 2011-05-30 15:03:50 i Allmänt,

Tentahets ocg tentaplugg är vad jag lever med just nu. Jag önskar det bara kunde bli onsdag så jag får skriva den där jäkla tentan någon gång! Mitt huvud har börjat säga emot och vill inte längre ta in något. Känns som jag blir dummare och dummare ju mer jag läser.

Tog en liten paus förut och kollade igenom lite vad jag ska ha med mig hem under sommaren och kan nu konstatera att det är en hel! Kommer aldrig få plats i resväskan. Får väl åka till ICA och köpa mig lite plastpåsar jag kan stoppa kläderna i. Det slutar med att jag blir som "påsdamen" som åker buss mellan Grums och Karlstad medd allt hon äger och har. Någon som vet vem jag menar?

Nej, tillbaka till verkligheten!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-30 19:50:57

jag vet vem du menar :P

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-30 21:44:58

Självklart vet jag det,hon håller mycket till på Bergvik nu för tiden ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-30 21:45:51

Självklart vet jag det,hon håller mycket till på Bergvik nu för tiden ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-01 23:17:08

de kommer förhoppningsvis snart :) har ju varit på kryssning nu i två dagar så jag har inte riktigt hunnit än :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-02 21:36:12

haha ja vad ska man säga.. de va kul med kryssning eftersom jag inte testat de innan.. MEN det var dansbandskryssning så typ 95% av alla passagerare hade vitt/grått krulligt hår.. inte såå kul :P men det var kul att göra nåt med jobbet iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela